Notizie di u cummerciu - Pinceles Tiburon presenta a so ultima innovazione in a tecnulugia di i pennelli

Pinceles Tiburon hà fattu un sondaghju di u mercatu di pocu tempu, una di e più grande cumplicazioni truvate in ogni tipu di spazzola hè l'apertura di a setola in a so parte più bassa, cunnisciuta in generale cum'è l'effettu "bocca di pesci".Stu difettu affetta a vita di a spazzola, è ancu u travagliu di u pittore.
Cù u scopu di risponde à i bisogni di u mercatu di pittura è di circà un prugressu custanti, anu sviluppatu un novu metudu di fabricazione per diminuisce l'effettu mintuatu.
Stu metudu implica l'usu di un novu materiale chì permette chì a prissioni chì a bristle hà in u ferrule per esse trasmessa à u bordu, facendu cunica.In questu modu, a setola hè quella chì genera a conicità di u bordu chì permette a riduzzione di l'apertura massima nantu à a parte più bassa di a spazzola, facendu imperceptible l'effettu "bocca di pesci".Per quessa, a setola hè megliu urganizata, ci hè più retenzioni di pittura è un cuntrollu superiore di a spazzola.
Stu metudu di pruduzzione ùn solu evita l'effettu di "bocca di pisci", ma ancu dà a setola una distribuzione più naturali è liscia.
In generale, l'effettu hè più pronunzianu quandu a spazzola hè umita durante a pittura, in ogni modu, l'effettu pò esse nutatu ancu quandu e sete ùn sò micca in usu.U "test umitu" hè stata utilizata per ottene i risultati è dimustrà l'estensione di l'avanzati fatti cù u novu sistema.
Hè una grande capacità di trasfurmà i bisogni di i pittori prufessiunali in una innovazione.L'auto-sviluppu cuntinuu li mette à l'avanti di a tecnulugia di i pennelli è li permette di fà un strumentu di megliu qualità senza avè impattu nantu à i prezzi.Inoltre, hè impurtante à nutà chì, da avà, tutti i prudutti seranu fabbricati cù sta tecnulugia, chì permette l'ottimisazione di i travaglii fatti da l'amatori è i prufessiunali.
Felicitazioni!

pennello-setole-1

Tempu di Postu: Nov-11-2022